ابهاماتی در خصوص رابطه مقعدی
نوشته شده توسط : sibesalamati

ابهاماتی در خصوص رابطه مقعدی گرداوری شد

ابهاماتی در خصوص رابطه مقعدی

 

معمولا رابطه و نزدیکی با یک زن از طریق واژن انجام می شود. این مسیر به نوعی مسیر اصلی برای برقراری رابطه است که از آن طریق می تواند به زایمان نیز ختم شود. اما در برخی از مواقع رابطه مقعدی با لذت بیشتری برای مردان همراه می باشد. این نوع رابطه از نظر پزشکی رابطه ای از راه غیر منطقی بوده و معمولا می تواند با مشکلات جسمی زیادی نیز همراه باشد. به عنوان مثال رابطه مقعدی در اکثر موارد با هموروئید  و یا شقاق در ناحیه مقعد همراه می باشد که این نوع از بیماری ها با درد بسیاری یکی می شود.

یکی از ابهاماتی که شاید برای خانم ها در خصوص رابطه جنسی مقعدی وجود داشته باشد در ارتباط با بزرگی باسن آنهاست.  در تیترهای خبری بسیاری یکی از راه های افزایش سایز باسن را استفاده از رابطه مقعدی معرفی نموده اند ، در حالی که چنین رابطه ای هیچ گاه به بزرگی باسن نمی انجامد و معمولا این دو عضو به صورت جدا از هم قرار دارند و چنین خبری نیز حتی از نظر علم هم به اثبات نرسیده است.

یکی از مشکلاتی که رابطه مقعدی در خانم ها به وجود می آورد در رابطه با نقش این رابطه در تغییر اندازه مقعد خواهد بود. در واقع مقعد در خانم ها از نظر طبیعی کوچک تر از آقایان می باشد ، ورود آلت تناسلی مرد و بزرگ شدن آن در این ناحیه در مواقعی که هموروئید یا شقاقی وجود نداشته باشد ، رفته رفته به بزرگی آن می انجامد. زیرا عضلات در این ناحیه دچار تغییر در حالت فعالیت شده و در نتیجه کاربرد خود را در انقباض از دست می دهند. بنابراین بی اختیار شدن در دفع مدفوع یکی از مهم ترین عوارض رابطه مقعدی در طولانی مدت معرفی شده است.

رابطه مقعدی می تواند به عفونی شدن بدن نیز منجربه شود. زیرا در مواردی که شما رابطه از مقعد دارید ، باکتری هایی در روده ها وجود دارند که در صورت فراهم شدن شرایط برای رشد همچون افزایش میزان قند در ناحیه ، شروع به تکثیر می کنند . این تکثیر همواره می تواند از روده ها به سایر نواحی بدن نیز منتشر شود ، بنابراین بسیار مهم است که از رابطه مقعدی برای پیشگیری از بیماری هایی نظیر عفونت ها نیز جلوگیری نمایید و به رابطه واژنی بپردازید. چنین رابطه ای نه تنها هیچ لذتی برای شما و همسرتان ایجاد نمی کند بلکه می تواند از نظر عاطفی نیز او را به شدت آزرده خاطر نماید.





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: